Vrácení zboží

Směrnice č. 4/2022 pro vrácení dílů od zákazníků

v Mladé Boleslavi dne: 20. 6. 2022

ALSAP s.r.o. vydává tuto směrnici č. 4/2022 pro zaměstnance a zákazníky, pro případ vrácení zboží, zpět do firmy ALSAP s.r.o. Je potřeba postupovat a řídit se směrnicí, která minimalizuje ztráty, poškození a identifikaci zboží vrácené zpět do firmy.

Zákazník: informuje prodejce o vrácení zboží z důvodu:

  • které nesprávně objednal
  • nepotřebuje zboží ve větším množství, které objednal
  • bylo dodáno poškozené
  • bylo dodáno chybně (záměna)


Obě strany, zákazník a ALSAP s.r.o. se dohodnou na způsobu přepravy. Buď využije naši dopravu (podmínka závozu do firmy, která vrací), nebo se pošle přepravní službou. Vždy je potřeba, řídit se následujícími pokyny.

Zboží je vráceno nepoškozené a v takovém stavu, jaké bylo dodáno. Na zboží se nesmí psát fixem, ani jinak značit, co by vedlo k trvalému poškození.

  • Zboží je zabalené tak, aby při jeho přepravě nedošlo k poškození.
  • K vrácenému zboží se přikládá vyplněný dokument, kde je potřeba vyplnit nezbytně nutné údaje, kvůli identifikaci materiálu (k dokumentu je možné přidat kopii dodacího listu s označenými vratnými položkami a jeho množství.

Další interní pokyny pro zaměstnance ALSAP s.r.o.

  • Řidič při nakládce převezme dokumenty od materiálu. Bez těchto nelze materiál převzít.
  • Při závozu zpět do firmy předá vše potřebné vedoucímu skladu
  • Zaměstnanec skladu provede kontrolu
  • Na základě kompletnosti vráceného zboží, se předává informace prodejci a ten vystaví dobropis zákazníkovi.
  • Materiál se na základě dobropisu přijme na sklad a zaskladní.


Vrácené zboží (rozumíme vratky), řešíme a zpracováváme hned se stejnou prioritou, jako příjem zboží.

 

Formulář ke stažení (pdf)

 

 

 

 

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení